Verzendbeleid.
Hieronder vind je de gemiddelde levertijd voor al onze pakketten:
Zodra een bestelling is geplaatst, hebben we 1 - 3 werkdagen nodig om de bestelling te verwerken. Doordeweeks duurt dit één werkdag, maar als je op vrijdagavond of in het weekend bestelt, kan het iets langer duren.
Zodra je bestelling is verwerkt, wordt deze verzonden en duurt de levering gemiddeld 5 - 12 werkdagen.
We streven ernaar om het bestel- en leveringsproces zo gemakkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Als je echter nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Hieronder leggen we uit hoe je bestelling wordt verwerkt en geleverd.
Een bestelling plaatsen
Het bestelproces bij Shopnaam is zo eenvoudig mogelijk. Eerst gaat u naar de productpagina en voegt u het gewenste product toe aan uw winkelwagen. Klik hiervoor op de zwarte knop "In winkelwagen".
Hier is het belangrijk om te controleren of je de juiste varianten hebt geselecteerd. Als alles in orde is, klik je op het vakje "Doorgaan naar kassa". Op de informatiepagina moet je de juiste adresgegevens invoeren. Zorg ervoor dat alle informatie correct is. Als deze gegevens correct zijn ingevuld, kun je op de knop "Doorgaan met verzenden" klikken.
Op de pagina "Verzending" heb je de mogelijkheid om de adresgegevens die je hebt ingevoerd te controleren. Er wordt ook op gewezen dat elke zending volledig gratis wordt verzonden. Als blijk van waardering voor onze klanten betalen wij altijd de verzend- en leveringskosten. Je kunt nu verdergaan door op het vakje "Doorgaan naar betaling" te klikken.
Bij de betaalopties heb je de keuze uit verschillende betaalmethoden. Bij hellostella.com zijn alle betaalopties SSL-gecodeerd, wat betekent dat je altijd kunt vertrouwen op een veilige betaalomgeving.
Klarna (uitgestelde betaling)
Creditcard (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa)
Paypal-account
EPS
Meteen
Zodra je de juiste betaalmethode hebt geselecteerd, klik je op het vakje
"Bestelling afronden" en wordt u doorgestuurd naar de door u gekozen betaalmethode. Volg de instructies op deze pagina om je bestelling af te ronden. In het onwaarschijnlijke geval dat je problemen hebt met je bestelling, kun je altijd contact met ons opnemen.
Verzendkosten
Wij betalen de verzendkosten voor elke bestelling. Al onze producten worden 100% gratis bij je thuisbezorgd. Er is ook geen minimum bestelhoeveelheid vereist.
Je bestelling verzenden
Heb je de perfecte look of gevonden op onze website? Dan wil je er natuurlijk zo snel mogelijk van genieten! Daarom zorgen we ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden.
Om ervoor te zorgen dat we eerlijke prijzen kunnen vragen voor onze producten, hebben we ervoor gekozen om pakketten in grote hoeveelheden te verzamelen en ze allemaal tegelijk te verzenden zodra we onze minimale hoeveelheid hebben bereikt. We hopen op je begrip en bereidheid om ons te helpen een betere en gezondere wereld te creëren.
Let op: Net als veel andere online winkels hebben we het erg druk en kunnen er vertragingen optreden als gevolg van de Corona-crisis. Houd hier rekening mee bij het plaatsen van je bestelling. We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden.
Om er zeker van te zijn dat je bestelling vandaag nog wordt verzonden, kun je contact met ons opnemen via e-mail. Ons serviceteam adviseert je graag over de juiste oplossing.
Wij bieden gratis verzending aan, daarom betaalt de klant de verzendkosten als hij een artikel wil retourneren. Als het pakket is ontvangen, krijg je binnen 5 werkdagen je geld terug. Als het pakket zoekraakt of beschadigd is, kunnen we geen geld teruggeven.
Zodra een bestelling is geplaatst, hebben we 1 - 3 werkdagen nodig om de bestelling te verwerken. Doordeweeks duurt dit één werkdag, maar als je op vrijdagavond of in het weekend bestelt, kan het iets langer duren.
Zodra je bestelling is verwerkt, wordt deze verzonden en duurt de levering gemiddeld 5 - 12 werkdagen.
We streven ernaar om het bestel- en leveringsproces zo gemakkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Als je echter nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Hieronder leggen we uit hoe je bestelling wordt verwerkt en geleverd.
Een bestelling plaatsen
Het bestelproces bij Shopnaam is zo eenvoudig mogelijk. Eerst gaat u naar de productpagina en voegt u het gewenste product toe aan uw winkelwagen. Klik hiervoor op de zwarte knop "In winkelwagen".
Hier is het belangrijk om te controleren of je de juiste varianten hebt geselecteerd. Als alles in orde is, klik je op het vakje "Doorgaan naar kassa". Op de informatiepagina moet je de juiste adresgegevens invoeren. Zorg ervoor dat alle informatie correct is. Als deze gegevens correct zijn ingevuld, kun je op de knop "Doorgaan met verzenden" klikken.
Op de pagina "Verzending" heb je de mogelijkheid om de adresgegevens die je hebt ingevoerd te controleren. Er wordt ook op gewezen dat elke zending volledig gratis wordt verzonden. Als blijk van waardering voor onze klanten betalen wij altijd de verzend- en leveringskosten. Je kunt nu verdergaan door op het vakje "Doorgaan naar betaling" te klikken.
Bij de betaalopties heb je de keuze uit verschillende betaalmethoden. Bij hellostella.com zijn alle betaalopties SSL-gecodeerd, wat betekent dat je altijd kunt vertrouwen op een veilige betaalomgeving.
Klarna (uitgestelde betaling)
Creditcard (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa)
Paypal-account
EPS
Meteen
Zodra je de juiste betaalmethode hebt geselecteerd, klik je op het vakje
"Bestelling afronden" en wordt u doorgestuurd naar de door u gekozen betaalmethode. Volg de instructies op deze pagina om je bestelling af te ronden. In het onwaarschijnlijke geval dat je problemen hebt met je bestelling, kun je altijd contact met ons opnemen.
Verzendkosten
Wij betalen de verzendkosten voor elke bestelling. Al onze producten worden 100% gratis bij je thuisbezorgd. Er is ook geen minimum bestelhoeveelheid vereist.
Je bestelling verzenden
Heb je de perfecte look of gevonden op onze website? Dan wil je er natuurlijk zo snel mogelijk van genieten! Daarom zorgen we ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden.
Om ervoor te zorgen dat we eerlijke prijzen kunnen vragen voor onze producten, hebben we ervoor gekozen om pakketten in grote hoeveelheden te verzamelen en ze allemaal tegelijk te verzenden zodra we onze minimale hoeveelheid hebben bereikt. We hopen op je begrip en bereidheid om ons te helpen een betere en gezondere wereld te creëren.
Let op: Net als veel andere online winkels hebben we het erg druk en kunnen er vertragingen optreden als gevolg van de Corona-crisis. Houd hier rekening mee bij het plaatsen van je bestelling. We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden.
Om er zeker van te zijn dat je bestelling vandaag nog wordt verzonden, kun je contact met ons opnemen via e-mail. Ons serviceteam adviseert je graag over de juiste oplossing.
Wij bieden gratis verzending aan, daarom betaalt de klant de verzendkosten als hij een artikel wil retourneren. Als het pakket is ontvangen, krijg je binnen 5 werkdagen je geld terug. Als het pakket zoekraakt of beschadigd is, kunnen we geen geld teruggeven.